🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی‌قراری

(ثبت: 236093) اسفند 4, 1399 

– بی‌قراری:

قایم باشک بازی‌هایمان،
–یادت هست؟!
بار آخر من تا ۵۰ شمردم وُ،
تو دستِ پدرت را گرفتی،
وَ رفتی!
دیگر نیامدی…

اما من هر روز
همان کوچه را چشم می‌گذارم.
آه!
هر جای این دنیا پنهان شده‌ای
وقتش رسیده،
بیرون بیایی!

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#هاشور_در_هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 4, 1399

    چه فانتزی زیبا و دلنشینی را خواندم از شما…
    نوستالژی بی نهایت زیبایی را تداعی کردید.
    درود بر شما

    • سعید فلاحی

      اسفند 20, 1399

      درود جناب جلالی

      ممنون بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا