🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تو«بابا قاسم »

(ثبت: 254451) دی 10, 1401 
بی تو«بابا قاسم »

 

بی تو
جام نهم دی
زهر دل ماست
ای حضرت دلها

فاضله هاشمی غزل

 

 

نظرها 13 
  1. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    حضرت دلها سردار جانها

    روحش شاد و راهش پر رهرو باد

    درود بر شما🙏💐

  2. سلام و درود

  3. 🌺🌸🌸🌺🌹❤️

  4. سیاوش آزاد

    دی 10, 1401

    سلام
    روح شهید در اعلی علیین
    یاد ۹ دی گرامی باد

  5. سلام و درود
    روان بلندشان شاد

  6. سلام و درود
    زیباست
    در پناه خدا🌺🌺🌺

  7. طارق خراسانی

    دی 12, 1401

    سلام

    عالی ست

    در پنااه خدا 🌿👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا