🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی مقدمه

(ثبت: 4387) تیر 10, 1396 

با من از رفتن نگو

با من که همیشه

به آمدنت فکر کرده ­ام

 

با این وداع سرد

مرا به سیاهی شب نسپار

منی که هر صبح

با آفتاب چشم ات

طلوع کرده ­ام

 

این طور بی­ مقدمه

از من جدا نشو

از من که نمی­ دانم

بعد از رفتن ات

چطور می ­توان

به زندگی برگشت

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 11, 1396

    سلام و درود به دختر شاعرم

    اشعار شما همیشه در تار و پودم اثر گذار بوده اند

    الهی در عالم  وصل باشد و فصلی نباشد

    در پناه خدا شاد زی

  2. تیر 13, 1396

    بی تو

    بعد از تو

    بعد از کوچ چشمانت

    چه بر سر شب های من می آید

    بداهه

    آرزو محمدزاده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا