🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی منّت …

(ثبت: 5383) بهمن 3, 1396 

نگاهــم را نباشـد جـرأت پـرواز در کویش

مگر دل پیش تر از دیده آن جا گام بگذارد

دل و جانم فدای چشم آهومست آن ساقی

کـه بی منّت حسابـم را کنـار جـام بگذارد!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):