🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی مهابا

(ثبت: 1353) اردیبهشت 10, 1395 

به همه ی نبودن هایت
به همه ی دروغ ها و رفتن هایت 
به تمامی برنگشتن هایت
بی مهابا
تمام درد را خندیدم …
به صدای ساز رفتنت 
به نعره های فالشِ دعواهایت
به تمام آنچه گفتم و خواندی
گفتی و خواندم
با تمام درد خندیدم …

#ارشیا_فارسی

نظرها
  1. سحر جهانی

    اردیبهشت 11, 1395

    سلام و درو خدمت برادر گرامی ،جناب آقای ارشیا فارسی.

    درود و احسنت  بر شما ….

    فرخنده روز میلادتان را نیز تبریک وتهنیت عرض می نمایم………..

              

                       

                                         

    "درپناه حضرت  دوست " 

  2. دشمن زار جمشيد ن‍ژاد

    اردیبهشت 11, 1395

    سلام کاکا  عالی سرودی

  3. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 11, 1395

    سلام و درود جناب فارسی

    سالروز میلادتون رو تبریک عرض می کنم

    تولدتون مبارک

    ضمنا سروده بسیار زیبایی بود

    موفق باشید

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 11, 1395

    سلام و درود

    میلادتان مبارک

  5. زهره خسروی

    اردیبهشت 12, 1395

    سلام

    بسیار زیبا

  6. سوگند صفا

    اردیبهشت 12, 1395

    سلام و بی نهااااااایت درود جناب فارسی…

    اول اینکه میلادتون مبارک…

    دوم اینکه شعرتون عجیب به دلم نشست..

    برقرار باشین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا