🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی وفا

(ثبت: 237983) فروردین 24, 1400 

 

بی وفا ناگه رهایم کرد و رفت
نا بجا درد آشنایم کرد ورفت

شد دلم دریای طوفانی ز درد
همنشین با صخره هایم کرد و رفت

سینه ام گردید چون ویرانه ای
او رها در انزوایم کرد و رفت

همدم بی همنوائی ها شدم
از همه عالم جدایم کرد و رفت

در دلم گوئی خدائی می نمود
غافل از خلق وخدایم کرد و رفت

بعداز او آیینه قلبم شکست
غمزده آن بی وفایم کرد و رفت

مدینه ترکاشوند

 

 

 

 

نظرها
  1. امیر جلالی

    فروردین 24, 1400

    عاشقانه ای استوار و منسجم و خوش اهنگ خواندم و بسیار بهره بردم و لذت نیز…
    شد دلم دریای طوفانی ز درد
    همنشین با صخره هایم کرد و رفت
    چقدر این بیت زیبا بود و پر معنا
    درود بر شما

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 26, 1400

      درودها و سپاس هایی از جان
      نثار قلب مهربانتان
      شاعر والا مهر
      🌸🌹🌸🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 24, 1400

    زیبا و موزون
    درودتان🌿

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 26, 1400

      درودها گرانقدر
      ایامتان بخیر و خوشی

      🌸🌹🌸🌹

  3. کبری محمدی

    فروردین 25, 1400

    شـد دلـم دریـای طـوفـانـی ز درد
    همنشین با صخره هایم کرد و رفت
    در دلـم گـوئی خـدائی مـی نـمـود
    غـافل از خلق وخـدایـم کـرد و رفت🌹👏👏👏🌹

    سلام مهربانو
    سروده زیبایی مهمان شدم
    درودها به قلم زیبا آفرین تان
    پاینده باشید و بسرایید به مهر
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      فروردین 26, 1400

      درودها و سپاس ها
      لطف ذره نوازیتان را
      قدردانم
      🌹🌸🌹🌸🌹

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 27, 1400

    سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    در پناه خدا
    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

    • مدینه ترکاشوند

      اردیبهشت 6, 1400

      سرفرودم در برابر بزرگواریتان
      پویا و برقرارباشید
      🌻🌻🌻🌻

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا