🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی کَس!

(ثبت: 224675) اردیبهشت 2, 1399 

 

بی کَس ترین
آدم
_ شهرم _
چون تو را ندارم!
دارم؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نقدها
  1. اکبر رشنو

    اردیبهشت 2, 1399

    درود ها
    بر
    شما
    کوتاهی خوب
    اما بی آرایش در سخن و خیلی ساده و رک
    که نزدیک محاوره بود
    وشعر در آن محقق نشده
    و حتی مقداری در نوشتن هم حشو داشت
    البته این سخن خوب ومطلوبیست
    شعر کوتاه نباید بی رمق و خیلی پیش پا افتاده
    و سخن عادی باشد
    مگر در صنعتی در ادب که آن را در ایهام و دیگر آراستگیهای شعر وبی هیچ واژه زیادی سروده شود
    تو نیستی
    بی کس ترین
    شهرم
    و
    می شودبه اینصورت این سروده را نوشت و بقییه واژه ها حشو محسوبست
    چون اساس کوتا سرایی بر ایجازست وفشردگی در معنی و مغز
    با ارادت

نظرها
  1. مهتاب

    اردیبهشت 2, 1399

    عالی… به به

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا