🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاب ندارم

(ثبت: 241116) مرداد 19, 1400 
تاب ندارم

تاب ندارم

آشفته ام و حوصله و تاب ندارم
من ماهی تنگم دل گرداب ندارم

منت نکشم از کسی و خیره سرم من
وابسته به خود هستم و ارباب ندارم

در پرده نهان آمدی ای دلبر طناز
ای ماه برون آی ، که مهتاب ندارم

پنهان نشو از چشم من ای ماه تمامم
من پای فرار از دل مرداب ندارم

یک ابر لجوج آمد و خورشید نهان شد
تصویری از آن مهر جهانتاب ندارم

بگشای براین غمزده آغوش خودت را
جز گرمی آغوش خوش ات خواب ندارم

#نسرین_حسینی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):