🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیستی

(ثبت: 270395) خرداد 26, 1403 
کیستی

کیستی ..

ای سکوت محض من ، در گفتگوی کیستی
مست و دیوانه اسیر تار موی کیستی

سرزمین قلب من بوی بیابانی گرفت
برکه بودم درنگاهت حال جوی کیستی

با تمام خستگیها عشق را طی کرده ام
هفت خوان عشق ، حالا شمس کوی کیستی

آبرویم برده ای رویی ندارم ،خود ببین
خانه ام ویرانه کردی، آبروی کیستی

خوب من با رفتنت آشفته حالم کرده ای
آسمانم تیره گشته ماه روی کیستی

رفتی و بارفتنت جایی ندارم نازنین
کنجکاوم خود بگو درجستجوی کیستی

آتش عشقت به جانم شعله ها زدبارها
آرزویت کرده ام خود آرزوی کیستی؟

نسرین_حسینی

 

 

 

نظرها
  1. مهرداد مانا

    خرداد 26, 1403

    سلام
    جایی خوانده بودم که ما برای اینکه پیش مردم آبرومند باشیم ، ناچار به خودسانسوری هستیم . از این رو در دراز مدت همه به جماعتی ” آبرومند روانی ” تبدیل میشیم .
    خوشحالم که اینجاییم بانو نسرین عزیز
    هیچ جایی
    خانه ی
    خود
    آدم
    نمیشه

    • نسرین حسینی

      خرداد 27, 1403

      درودها مهرداد عزیز نوشتن از مهم‌ترین امکان هایی‌ست که ما برای صورتبندی و مفهوم کردنِ دنیای درون‌مان داریم: مفهوم کردنِ دنیای درون‌مان برای دیگران، و حتی برای خودمان. اما نوشتن، تن دادن به محدودیت‌ها و درخواست‌های مخاطبین هم هست. که این محدودیت همان خود سانسوری است
      اگرچه گاهی کار ومشغله زندگی این دیدارهای ارزشمند رو از من میگیره خدا می‌داند
      چقدر خوشحالم که در خانه ی پاک کنارهم هستیم ومیاموزم از شما
      سایه پرمهرتون مستدام
      ❤️❤️🌻🌻

      .

  2. طارق خراسانی

    خرداد 26, 1403

    سلام‌ نسرین عزیزم
    چند روزی بود با خود می گفتم نسرین عزیز ما کجاست
    عاشقان مجردانند
    و‌مجردان معشوق خدا
    دل ما هم شکسته است
    تا بوده چنین بوده

    درودها بر نازنین وادی شعر و ادب
    در پناه خدا 🌹

    • نسرین حسینی

      خرداد 27, 1403

      .
      ـᬼ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
      ࿐‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ـᬼ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
      ࿐‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
      بعضی ها مثل خود شعرند
      ردیف و قافیه دارند…
      وزن دارند
      اگر نباشند،
      موسیقی زندگی گم‌ می شود
      اصلا آمده اند که زندگی را زیبا کنند
      مثل غزل، رباعی
      پر از واژه های نابند،
      در هر موقعی که باشند
      مثل غزل حالت را خوب خوب می کننددرست مثل شما استادخراسانی عزیزم ممکن اینجا یکم حضورم کمرنگ شده ولی همیشه در قلب مایی حضرت استاد از مهرورزی ونگاه ارزشمندتون بسیار سپاسگزارم بودنتان برای من افتخاری ست
      سایه پرمهرتون مستدام 🌻🌻❤️❤️

  3. سارا (س.سکوت)

    خرداد 27, 1403

    درودتان نازنین بانو
    بسیار زیباست
    ردقلمت همواره به عشق جاری🌺🌺

  4. سیامک عشقعلی

    خرداد 30, 1403

    درود بر شما غزلی زیبا و دلنشین از شما خواندم 👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا