🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تالشا

(ثبت: 252331) مهر 30, 1401 
تالشا

 

رفیق رفته و من ریقِ آخرم مانده

رقیق گشتم و خود را دوباره می‌نوشم!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ