🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تاناتوس در رَحِمِ نوکس

(ثبت: 250888) شهریور 16, 1401 
تاناتوس در رَحِمِ نوکس

 

به قبرِ خنده نخندید با دلیلِ بیات

که پشتِ کرکرهٔ چشمِ شب پُر از دردست!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا