🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تا تو احساس منی ، خاطره ای درسفرم

(ثبت: 96) مهر 27, 1394 

تا تو احساس منی ، خاطره ای درسفرم
باغی از شعری و من قافیه ای بی ثمرم
مثل شیرابه ی لبخند همیشه، شِکَری
عطشی!، حسرت یک بوسه ی اشک سحرم
من به دنبال نگاهت همه جا تشنه و مست
تو ولی سایه شدی در همه جا پشت سرم
مجلس ملی قلبم که به توپی بستند
آهِ مشروطه چی و قهوه ی فال قجَرم
یا درامی شده ام ؛در پس سریال شبی
از سکانسی به سکانسی همه جا در به درم
گفتم این بار به سیب لب تو گاز زنم
وقت دیدار و در اغوش و نوای "قَمر"م
مانده ام گریه کنم ، خنده کنم در بغلی
مثل پیدا شده در صحن حرم، درد سرم
کاش می شد که بیایی و لب صاعقه ای
روی کبریت نگاهم بزنی بی خطرم

تقدیم به تو
و دیگر هیچ…!
این غزل بعد از خواند غزل زیبای استاد بزرگوارم آقای "علی نیاکوئی لنگرودی "تو پر از قافیه و من فعلاتن فعلم "متولد شد
داغ داغ خواستم این احساس را با شما شریک باشم ….
چوب نقدتان را بر تن دلنوشته ام سرخ کنین شاید! ادم شد قلمم و مزه ی شاعری گرفت و از اَدا در اوردن در اومد!!
فعلن
"همین"!

نقدها
  1. مهر 27, 1394

    درو د و سلام استفاده بهینه شد از این گل سروده موفق و موید و منصور باشی احسنت

  2. فرخنده عابدینی

    مهر 28, 1394

    سلام و هزاران هزار درود
    بی نهایت زیبا
    دلنشین
    تو ولی سایه شدی در همه جا پشت سرم
    خیلی زیباست.
    واقعا لذت بردم. و خوشحالم از حضور شما در این محفل.
    رویت روی شما و خواندن شعر زیباتون بسیار دلگرم کننده بود.ممنون.

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    مهر 27, 1394

    سلام و عرض ادب برادرم

    تصاویر غزل های شما همیشه در نهایت زیبایی هستند

    لذت بردم از غزل زیبا و دلنشینتون

    موفق باشید

  2. من به دنبال نگاهت همه جا تشنه و مست
    تو ولی سایه شدی در همه جا پشت سرم

    سلام و درود خدمت شما برادر بزرگمهرم

    سروده ای بسیار زیبا و امروزی را با تصاویری دلنواز به تصور کشیده اید

    عالیست دست مریزاد

    گل گل گل گل

  3. فاطمه اکرمی

    مهر 28, 1394

    سلام مهربان برادرم. زیبا نگار چه زیباس شعرهای روشنت
    چه زیباس دلنوشته. که زیبا به دل مینشیند
    گاهی چنان به وجد می اورد دل را. که حس شاعر شدن به دل میبخشد
    درودها بر شما زیبا نگار خوش نویس

    شادیتان بی امان تا شوید زیبا نگار شاعر کشورمان

    لحظه هاتون شاد شاد

  4. درویش دولتی

    مهر 30, 1394

    غزلی زیبا وپی نوشتی دلنشین .آفرین قلم توانایی داری
    تا تو احساس منی ، خاطره ی یک نفرم
    تو پر از شعری و من قافیه ی پرثمرم
    بی ثمر وپر ثمر نوشتم که جزاین نیست.
    خیلی به دل نشست واشارات خوبی هم داشتی به برخی وقایع تاریخی. احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا