🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تجسم!

(ثبت: 215076) شهریور 29, 1398 

آنقدر دوستت دارم
که اگر بگویند
مین شده ای
باز تو را در آغوش می گیرم
حالا بنشین
و دوست داشتنم را
تصور کن!

#محمدرضا_نعمت_پور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. محمد ترکمان(پژواره)

    شهریور 29, 1398

    … اگر بگویند مین شده ای
    تو را
    باز در آغوش خواهم کشید…

    سلام جوان آفرین…
    همین بند پاسخگوی تمام این کوتاه خوب است و خاری در چشم آنها که با دروغ یا حسادت تو را می خواهد دلسرد کنند و آن محبوب خوشبخت را از چنگت، رها…!

    آه از مردگانی که چشم شان را
    هنوز، نه مار خورده و نه مور !

    پ…………

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 30, 1398

      درودها
      خوشحالم که همیشه بهم لطف میکنید و شعرهامو با خوندنتون ارزشمند میکنید
      مرسی از نظر خوبتون
      شاد باشید و مانا🌹🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 29, 1398

    سلام و درود

    آفرین
    هم عقیده ایم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 30, 1398

      دروها
      ممنونم از محبتت
      خوشحالم که خوشت اومد
      شاد باشی و مانا

  3. حامی شریبی

    شهریور 29, 1398

    همه ی خطوط
    عاشقی
    شبیه به هم
    هستند
    ولی
    عشق تو
    مثل
    تفنگ سر پُری ست
    که
    برای محافظتم
    همیشه
    به
    او تکیه
    کرده ام
    حامی شریبی

    درود شاعر خوبیها
    در پناه
    خدای
    واژه ها و شعرها

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 30, 1398

      درودها
      زیبا نوشتید برایم
      مچکرم
      شاد باشیدو تندرست

  4. مهتاب ایزدسرشت

    شهریور 29, 1398

    👏👏👏لذت بردم
    زیباست🌺

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 30, 1398

      درودها
      ممنون از نگاهتان
      افتخار دادید
      خوشحالم لذت بردید از خوانش شعر
      مانا باشید و شاد

  5. مینا یارعلی زاده

    شهریور 30, 1398

    درود شاعر خوب همزادگاهی
    احسنت بسیارعالی
    رقص قلمتان ماندگار

    • محمدرضا نعمت پور

      شهریور 30, 1398

      درودها بر شما مهر بانو
      از اینکه هستی و مدام میخوانی سپاسگزارم
      شاد و تندرست باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا