🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تحجر

(ثبت: 250413) شهریور 7, 1401 

 

هر چه گفتیم بدر بسته ى بى فکرى خورد

روش نیک در این هاله ى بى مهرى مرد

این جماعت که در این معرکه سرگردانند

عاقبت بینش شان دست هوسرانى برد

 

 

 

 

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    شهریور 7, 1401

    درود
    زیباست
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. استاد ارجمند احسنت بی پایان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا