🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “تحفه‌ی نادر”

(ثبت: 216350) مهر 25, 1398 
“تحفه‌ی نادر”

من اگر نور ترین تحفه‌ی  نادر  باشم
یا که در چشم  غلط بین تو آخِر باشم

من اگر با تو معاصر  شده‌ام  میخواهم
در  پی  جُستن   آرامش  خاطر   باشم

روز اول که چنین  ناف  مرا، عشق بُرید
خواست‌ در طالع‌ خود عاشق‌ و شاعر باشم

لحظه‌ی  کوچ  اگر  از دل من دل را برد
خواست‌ دنبال‌ تو چون مرغ‌ مهاجر باشم

“من وضو با تپش  پنجره ها  میگیرم”
تا که در مثنوی  عشق تو طاهر  باشم

آنچنانی که مُرید  تو  و چشمان  توأم
نامرادی‌ست  اگر  بنده‌ی  ظاهر  باشم

پَر زدم سمت‌ دلت‌ با دل‌ و جانم ای عشق
تا که در  راه  تو  سرگشته  و عابر  باشم

#بهاره_کیانی
۹۸/۷/۲۲

 

 

 

نظرها
  1. درود بانو بسیار عالی
    رد قلمتان سبز
    مانا باشید به مهر

  2. سلام و ود بر شما بزرگوار

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  3. سپیده طالبی

    مهر 26, 1398

    زیباست چون همیشه
    درودها نازنین بانو🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا