🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترازوئی هست….

(ثبت: 257079) اسفند 18, 1401 

 

قسم
به شمع و شعلهٔ لرزانش
آنگاه که در کوران بادها تاریکی می دمد
قسم
به رخسارهٔ مظلوم و اشکهایش
آنگاه که دادرس بیداد می کند
قسم
به دل و واپسین امیدهایش
آنگاه که حلقهٔ دار حلقوم حقدار را می فشارد
و
قسم
به کائنات و کیهان بی پایانش
که جهان را عاقبت ترازوئیست و ترازوداری
بی شباهت ترین
به محکهای ما مدعیان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 18, 1401

    احسنت
    سلام و درود تان

  2. مسعود آزادبخت

    اسفند 18, 1401

    سلام و احترام جناب خانمحمدی ادیب
    درود بر شما بزرگوار
    🌹🌹🌹

  3. صفا یغمایی

    اسفند 18, 1401

    درودتان
    زیباست
    دستمریزاد
    دوست ارجمند.
    🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    اسفند 18, 1401

    َلام استاد

    جز بسیار عالی چه می توان گفت

    بسیار عالی ست استاد

    در پناه خدا 🌱❤️🌹👌👌👌👌👌🌹❤️🌱

    • علی زمان خانمحمدی

      اسفند 18, 1401

      بسیار سپاس از مهرتان استاد ارجمندم زنده و پاینده باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا