🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترافیڪِ غمزهٔ غم

(ثبت: 259474) اردیبهشت 20, 1402 
ترافیڪِ غمزهٔ غم

فرداےِ بعـــدِ تو فـــریادِ بـے ڪسےست

اقـــرارِ غصّہ و غمبــــادِ بـے ڪسےست

طُــوقِ گلــو پُـر از بغـضــے نگُـفـتـنـے

مهمــانِ قلبِ ما استــادِ بـے ڪسےست

همسنگِ اتّفـــاق زاده شــد اشڪِ داغ

مسئولِ عقل و دل رخدادِ بـے ڪسےست

یادت معلّمِ عشق‌ست اگرچــــــہ مرگ

رسمش جنایت و همـزادِ بـے ڪسےست

شب گریہ می‌ڪند شبنـم بہ چاهِ چشم

ڪوچڪترین خبــر ابعادِ بـے ڪسےست

اے مهـــــــربان‌تر از بــــاران براےِ گُل

رفتے چـــــراغِ ما در بادِ بـے ڪسےست

ــــــــــــــــــــــ
سیّدمحمّدرضا لاهیجے
ساڪوتے.هند
ــــــــــــــــــــــ