🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تردید

(ثبت: 219148) بهمن 27, 1398 

 

❆ #تردید:

تردید نکن
پرده ی شک را بزن کنار
می ترسم بکُشد ما را روزی
دردِ تردید

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_سپکو
@ZanaKORDistani63

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    بهمن 27, 1398

    بعضی وقت ها قلم بی پرده و رک و نافذ سخن می گوید و این اثر همان بود که باید…
    درود بر شما…
    تقدیم به محضر شما :
    بادبان تردید را پایین بیاور
    دل لنگر تصمیمت را به آب بزن
    تو برای من همان حس آبی اعتمادی
    همان آرامش خاطر ابرها …

  2. ولی اله بایبوردی

    بهمن 27, 1398

    با اراده ای آهنین

    رها از شک…

    سلام و درود

    دستمریزاد استاد

    تقدیمی : 🌸

    شک چرا از پرده شک بیرون بیا
    یادِ ابراهیم کن ، از شک ، جدا

    انجمی را دید ماهی ، مهر را
    غیر از اویی ، خالقی تایید لا

    ولی اله بایبوردی

    27 / 11 / 1398

    🌸🌸🌸🌷🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا