🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ترنج

(ثبت: 262652) مرداد 14, 1402 

 

یوسف ارزانی تو
میتوانی زلیخا باشی ؟
قلب من
دستش را
با لبخند ترنجی برید

 

فاضله هاشمی بی فاصله

 

 

 

نظرها
  1. .مینا .تمدن خواه

    مرداد 14, 1402

    درود بر شما عزیزنازنینم‌
    بسیارعالی و دلنشین سروده‌اید
    👌👌🌹🌹

  2. شیما رحمانی

    مرداد 14, 1402

    زیبا سرودی عزیزم❤🌹

  3. محمد رضا خوشرو

    مرداد 14, 1402

    درودها
    عاشقانه خوبی بود

    مؤید باشید

    🌺

  4. محمدعلی رضاپور

    مرداد 14, 1402

    🌹🌹🌹

  5. مهرداد مانا

    مرداد 14, 1402

    دخترجان به این شعرت لایک دادم
    به دلیل حضور کامل و بی نقص عوامل تلمیح و چینش آنها در جای خود :
    یوسف
    زلیخا
    ترنج

  6. سیامک عشقعلی

    مرداد 16, 1402

    عالی بود عالی
    دست قلب را با لبخند ترنج بریدن!

    لذت بردم ✔️✔️✔️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا