🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تشکر

(ثبت: 212661) مرداد 9, 1398 
تشکر

یکی از عـــارفان اهل ایمـــان
تشکر کرده از رندان و دزدان

که هر جایی شدم مشتاق دنیا
همین هـا با کلک های فراوان

کلاهی بر سرم تا ناف کــردند
که از سود و زیان گشتم پشیمان

شدم دلسرد از دنیـــای فــــانی
و هم از دست خلق عاصی آن

فــــــراری شد دلم از اهل دنیا
پنــاه از ناکسان بردم به یزدان

دوباره راهم از مـردم جـدا شد
شدم جوینده ی ایمان و عرفان

دوباره دست خود در دامن حق
زدم تا دست من گیرد به احسان

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 10 
  1. ولی اله بایبوردی

    مرداد 9, 1398

    سلام و درود

    دستمریزاد استاد

    درد اجتماعی دست های پنهان …

    تقدیمی :🌷

    بر چنین نوکیسه ها باید سلام
    جیب شان را پُر ز محصولات عام
    .
    .
    .
    ولی اله بایبوردی

    🌹🌹🌹🌸🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    مرداد 9, 1398

    درود بر شما جناب علیخانی عزیز

    خدا شر این دزدان بی خانواده ی و بی اصل و نسب را از سر این ملت کم کناد
    آمین

    زنده باشید
    💐

    • اسماعیل علیخانی

      مرداد 9, 1398

      سلام استاد
      ان شاءالله شرشان به خودشان برگردد💐

  3. طارق خراسانی

    مرداد 9, 1398

    سلام و درود به دوست شاعر و ادیبم

    شعر زیبای شما باب روزگار امروز ماست
    آینه ای که در آن حقایق بی سانسور دیده می شود.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌺🌿

  4. روزگار فربیست نازنین!

    درود و سپاس

    دل من آب شب مانده نمی خورد
    – گرسنه- هر شبش را بام می برد!

    پژواره

  5. علی معصومی

    مرداد 11, 1398

    آفرین
    و فقط آفرین
    جناب علیخانی نازنین

    شادکام باشید
    🌿👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا