🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تعبیر رویاهایم…

(ثبت: 215553) مهر 24, 1398 

💠 تعبیر روهایم:

و تو، شاید
تعبیر رویاهای
هر شب منی!؟

#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)
#شعر_پریسکه
@ZanaKORDistani63
@mikhanehkolop3
https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametag

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. … و تو، شاید
    تعبیر رویاهای
    هر شب منی!؟

    … سلام
    ان شاءالله که رویاهایت بر آورده شوند و آرزو هایت در آغوشت پیاده…

    • سعید فلاحی

      مهر 26, 1398

      درود جناب ترکمان
      سپاس از دعای خیرتان

      🌹🌷🌺🌸شادکام باشید

  2. علی معصومی

    مهر 24, 1398

    سلام جناب فلاحی نازنین
    بهره مندم از رقص قلمتان
    روزگارتان خوش

    خوابت آشفته مباد
    …….🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

    • سعید فلاحی

      مهر 26, 1398

      درود استاد معصومی

      سپاس از مهربانی بی دریغتان

      🌹🌺🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا