🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تغزل

(ثبت: 4386) تیر 9, 1396 
تغزل

شده کارم فقط شعر و تغزل

زدم دیشب به چشمانت تفال

سپردم دست باران گریه ام را

نمانده چاره ای غیر از تحمل

سمانه تیموریان (آسمان)

با سپاس فراوان از راهنمایی و کمکهای ارزنده استاد عزیزم جناب بهرام مژدهی گرامی در زمینه دوبیتی و رباعی