🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تقسیم کنید

(ثبت: 235391) بهمن 2, 1399 

 

ذره ذره خاک روحم گوشه ای بر هم کنید
قطره قطره اشکهایم را ز دریا کم کنید
بنگرید این قله و دریا که باقی مانده است
حاصل ضرب و جم دنیاست تقسیم اش کنید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 2, 1399

    درود بر شما
    زیباست
    فقط در مصرع آخر قافیه رعایت نشده🌷

    • هزاران سپاس

    • حسن جعفری

      بهمن 3, 1399

      درود بر شما
      احتمالا در آخرین لحظه قافیه گم شد؛ برای هر شاعری پیش می آید و احتمالا ” تقسیمم کنید” باشد.
      با عرض ادب و احترام به جناب استاد مروج همدانی

    • حسن جعفری

      بهمن 3, 1399

      درود بر شما استاد مروج همدانی بسیار زیبا
      آخرین مصراع ” تقسیمم کنید” تقسیمش کنید افتاد

  2. مدینه ترکاشوند

    بهمن 2, 1399

    درود بر شما
    پویا و برقرار باشید
    🙏🙏🌼🍁🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا