🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلخ است هوا

(ثبت: 245099) بهمن 15, 1400 

 

تلخ است هوا
وقتی به خلسه غمرنگ چشمهایت دچار میشوم
وقتی از عشق حرف میزنم
واژه، واژه، چشم هایت
شعر میشوند
قلم بافته هایش را
و من یافته هایم را
به غریبانگی این غروب بی تو
مبتلا کرده ایم
قلم زبان، بسته است
از ابرهای بکر بی باران
و من بر این وزن ناموزن
شعری سنگین سروده ام
سپید، سپید
چونان کف سپید دریا،
با لهجه ی خشم آگین،
قلم، غمگنانه از، هیس های ناگهان سرما
از هبوط برگ های خیس…
از رقص گل ها نوشت.
ولی من..
بی تو در احتضار
ناتمام ثانیه ها
دلیل خلقت خود را…
هنوز نمیدانم
همانگونه که دلیل سیلی سرخ باد را
بر گونه های گلگون گل
نمی فهمم
نمی دانم

#مدینه_ترکاشوند
@torkashvand_6327

 

 

 

نظرها 11 
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 15, 1400

    سلام زنده باشید

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 27, 1400

      سلام
      درود برشما عزیزگرانقدر
      سپاسگزارم🙏🏻🌸🌼

  2. محبوبه سرجوقیان

    بهمن 15, 1400

    دلیل خلقت خود را…
    هنوز نمی دانم
    همانگونه که دلیل سیلی سرخ باد را
    بر گونه‌های گلگون گل
    نمی فهمم

    سلام و عرض ادب بانو ترکاشوند گرانقدر
    بسیار زیبا و دلنشین

  3. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1400

    سلام و درود

    لطافت خاصی در شعر شماست
    همین باعث می شود خواننده را تاپایان جذب خود کند

    لذت بردم

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏🌹🌿

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 27, 1400

      سلام ودرود بر استاد والاگوهرم
      جناب خراسانی
      سرفرود محبت همیشگیتان هستم
      پویا و برقرارباشید🙏🏻🙏🏻🥀🌹🌱

  4. کبری محمدی

    بهمن 17, 1400

    سلام
    اثری زیبا و عالی خواندم
    قلم پر احساس تان همیشه نویسا
    برقرار باشید به مهر یزدان
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 27, 1400

      سلام ودرود بر شما عزیزوالاگوهر
      سپاسگزارم🥀🌹🥀🙏🏻

  5. نسرین حسینی

    بهمن 17, 1400

    زیبا بود نازنینم درودها برشما

    قلمتون مانا 🌺🌺❤❤

    • مدینه ترکاشوند

      بهمن 18, 1400

      سپاسگزارم،شاعره بانوی عزیزم
      پویا و برقرارباشید🌸🌺🌼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا