🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تلفن

(ثبت: 244653) دی 30, 1400 

 

صدای تو
در گوشم زنگ میزند
باید تلفن را جواب دهم

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود،
    خوب است.
    به هایکوواره می زند.
    اگر قدری آرایه مندتر و پذیرای برخی تغییرات بشود،
    به شعر سروش
    تبدیل می شود.
    کاش سروش های ما را هم بخوانید.
    بنده بارها خواننده ی شما بودم.
    شما گویا یک بار هم نیامدید.
    پیروز و بهروز باشید در پناه خدا 🌹🌹🌹

  2. سیاوش آزاد

    دی 30, 1400

    سلام زنگ زدن گوش کژتابی به نظرم می رسد داشته باشد چون به معنای وزوز گوش یا سوت کشیدن گوش است و تشبیه صدای فردی به وزوز هجو آن فرد است اگر اثر هجو است صحیح است ولی اگر مدح است مراقب این کژتابی باشید

    • فاضله هاشمی

      دی 30, 1400

      سلام.منظورم هجو نبود ولی با توجه به توضیح شما باید اینطور باشه

  3. طارق خراسانی

    دی 30, 1400

    سلام دخترم

    با توجه به مطلب جناب آزاد من فکر می کنم این شعر در هجو کسی باشد
    چون مایل نیستید ذیگر با او صحبت کنید و بهانه هم تلفن زنگ. می زند است.
    اگر چنین باشد شما کوتاه زیبایی را خلق کرده اید که منحصر بفرد است.

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👏👌🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا