🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تماشا

(ثبت: 3992) اردیبهشت 17, 1396 

و خداوند

برای تماشای تو

مرا آفرید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 19, 1396

    درود بر شما بانو نوری گرامی

    کوتاه و ژرف

    خیلی زیباااااااااااااا

    زنده باشید

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 26, 1396

      سلام آقای مهدی پور. ممنونم از لطفتون. سلامت باشید

  2. اردیبهشت 20, 1396

    به به

    چه عالی و عاشقانه

    • آرزو نوری

      اردیبهشت 26, 1396

      سلام عزیزم/ فدای محبتت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا