🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تم طلوع

(ثبت: 238093) فروردین 25, 1400 
تم طلوع

 

تو
تبسّم طلوعی
در بی قاب صبح
گیسو افشان روشنی
بر همه چیز

✍# اکبر رشنو
چکاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 25, 1400

    💐🌷💐🌷💐🌷💐

  2. کبری محمدی

    فروردین 25, 1400

    سلام استاد گرانقدر
    کوتاه و کامل
    چقدر زیباست
    و عالی هماهنگی این اثر زیبا با تصویر
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    خدایا شکر بابت این همه آفرینش های زیبا

  3. علی معصومی

    فروردین 25, 1400

    🌿👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا