🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 236867) اسفند 19, 1399 

 

بی برگی ام را
و شاخه های خشکم را
هیچ دیده ای ؟
من
همان نهالی ام که تو کاشته ای
اما ؛
دیر زمانی است
که تو
آفتابت را از سرم برداشته ای
و من ماندم
و جوانه های نشکفته
و خواب های نگفته

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اسفند 19, 1399

    🌹🌷💐🌺🌺🌷💐

  2. حسین شیرکوند

    اسفند 19, 1399

    🌷🌹🌺💐🌺🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا