🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنهایی

(ثبت: 3560) اسفند 15, 1395 
تنهایی

     میان  ِ وهم  ِ سکوتی  دلم  دعا  می کرد

     غروب  ِبی کسیم را کسی  صدا می کرد

     من از حضور  ِ  شبی بی ستاره می گویم

     و لحظه های هراسی که پنجه وا می کرد

     چراغ  ِ چشم  ِ امیدم  میان ِ غم  خشکید

     گلوی تشنه ی  زخمم  خدا خدا  می کرد

     غبار   ِ چهره ی   زردم   نمی زداید  کس

     شکسته دست ِطبیبی که غم  دوا می کرد

   خروش  ِ موج  ِ غرورم  که بشکنم درخود

     اگر  طنین  ِ عطش  را   دلم  رها می کرد

     به  التماس   ِ نگاهی   ،   میان    ِ تنهایی

     دلی  شکسته  قفس را  صدای  مامیکرد

     تمام   ِ فاصله ها   رنگ  ِ  عاشقی  میشد

     اگر مسیر  ِ شبی را   سحر  طلا   میکرد

طلعت خیاط پیشه

نظرها 18 
  1. علیرضا حکیم

    اسفند 16, 1395

    درود بانو

    زیبا سروده اید

  2. سیدعلی مجیدی

    اسفند 17, 1395

    درود بر شما 

    موفق و پیروز باشیو

  3. جواد مهدی پور

    اسفند 17, 1395

    سلام و احترام م حضرتا استاد خیاط پیشه ی گرامی

    همیشه بهره می برم از اشعار فاخرتان

    زیبا سرودید استاد

    زنده باشید

  4. فرزاد امین اجلاسی

    اسفند 17, 1395

    درودها بانو بسیار زیبا و شاعرانه

    " من از حضور  ِ  شبی بی ستاره می گویم

         و لحظه های هراسی که پنجه وا می کرد "

    قلمتان همواره رقصان

  5. سحر جهانی

    اسفند 17, 1395

     درود برشما بانوی عزیز…..

    زیبا و دلنشین ….

    پاینده باشید.

  6. درود بر قلم توانمندتان

  7. مهدی صادقی مود

    اسفند 17, 1395

    سلام سرکار خانم خیاط پیشه

    عالی بود

    لذت بردم

    درودتان

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 20, 1395

      جناب صادقی ارجمند

      ممنون از حضور پر مهرتان

  8. نگار حسن زاده

    اسفند 17, 1395

    درود بانو

    بسیار عالی

    موفق و پیروز باشید

  9. علیرضا آیت اللهی

    اسفند 17, 1395

    سلام

    بسیار زیباست

    و چه تصویری که از یک برهه ی احساسی ارائه داده است

    بازهم می آیم و باز هم میخوانم

    در اوج سلامت همیشه بسرائید

  10. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 20, 1395

    با عطر حضورتان شوق سرودن را در دلم شکوفا میسازید.

    برایتان طول عمر همراه با سلامتی و سر سبزی در کنار خانواده ی محترمتان آرزو دارم.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا