🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تنگ

(ثبت: 247312) اردیبهشت 7, 1401 

 

واژه ها را
خوب دوخته بودم
ناگهان شعرت برایم تنگ شد

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

نظرها
  1. سارا رحیمی

    اردیبهشت 7, 1401

    👏👏👏👏🌺

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 7, 1401

    درودوافرین
    🌿🌿🌿

  3. طارق خراسانی

    اردیبهشت 8, 1401

    سلام

    عجب کگتاه زیبایی

    آفرین 🌿👏👏👏👏👏🌷🌿

    • فاضله هاشمی

      اردیبهشت 8, 1401

      سلام بسیار درودتان استاد🌹

  4. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 8, 1401

    درودها بر شما بانوی گرامی
    ادیب فرزانه و فرهیخته
    بسیار زیبا، دلنشین و سرشار از احساسات لطیف سروده اید
    قلمتان نویسا
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا