🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تهاجم فرهنگى

(ثبت: 238252) اردیبهشت 5, 1400 

 

اين هجمه ى مهلكى كه خصم من و توست

وين ظلمت دائمى كه فهم من و توست

پيداست كه ناكثان كمين ساخته اند

تا بشكند آن دلى كه مهد من و توست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 5, 1400

    درود بر شما💐

  2. مهدی محمدی

    اردیبهشت 5, 1400

    درود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا