🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ته‌چینِ مجلسیِ ویرگول

(ثبت: 255138) دی 28, 1401 
ته‌چینِ مجلسیِ ویرگول

 

روزی
روزگاری
عرضِ عروضِ شعر
از عارضهٔ فعلِ آدم بزرگ‌ها
خارج
با سمفونیِ صفر تا صدِ لبخندِ کودکان
تن می‌دهد به‌ اتّفاقِ ملاحت
به‌ سرودی که باید!

در آن‌روز
شعر شاعر را می‌سراید!

 

ـــــــــــــــــــــــ
سیدمحمدرضا لاهیجی
ساکوتی.هند
ـــــــــــــــــــــــ

 

 

 

نظرها
  1. سلام جناب رضاپور گرانقدر
    صبح و روز و روزگار و انجام و فرجام شما هم نیک و به‌خیر

  2. سلام و درود جناب دکتر مدهوش عزیز
    شب شما بهشت

    از لطف و بزرگواری شما سپاس‌گزارم

  3. سلام و درود جناب استاد جمعی

    اوقات شریف به خیر و نکو

    کوچک نوازی فرمودید سپاس‌گزار و خاکسارم

  4. سلام و درود

    شب خوش

    سپاسگزارم از لطف توضیحات و مهربان نگاه شما استاد بزرگوار

    سلامت باشید

  5. سلام جناب مانا

    شب خوش

    اژ لطف حضور و مهربان نگاه شما سپاسگزارم

    شماره شما را داشتم خدمتتون ارسال می کردم عکس را