🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای استاد شجریان

(ثبت: 232424) مهر 19, 1399 

 

همنوا با بم چه شب‌ها غم‌نوازی کرده‌ای
مرغ خاموش سحر را هم‌نوازی کرده‌ای

با صدایی که یقینا از گلوی دوست بود
نغمۀ باران شده، عالَم‌نوازی کرده‌ای

زندۀ جاوید عشقی در کتابِ روزگار*
حافظِ مُلکِ سخن را دم‌نوازی کرده‌ای

تا جراحت کم شود از لحن و حزنِ گوشه‌ها
چون همایون زاده ای مرهم‌نوازی کرده‌ای

لرزشِ مژگانِ خیسِ ربَّــــــــــنایی تا ابد
وقت تشویشِ سحر، شبنم‌نوازی کرده‌ای

نوری از شیداییِ رندانِ مستت در دل است
تا طریق عشق را … محرم‌نوازی کرده‌ای

#فریبا_ نوری (هجدهم مهر ماه 1399)

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 19, 1399

    با سلام و دروود خدمت شما خانم نوری
    بسیار زیبا و تاثیر گذار سرودید
    درگذشت ایاشان ضایعه ای جبران نشدنی
    برای جامعه هنری ایران بود
    خداوند رحمتشون کنه

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐

    • فریبا نوری

      مهر 19, 1399

      درود و سپاس از مهر حضورتان 🌹🌹🌹

  2. جواد مهدی پور

    مهر 19, 1399

    سلام و احترام محضر استاد گرانمقامم بانو نوری

    در گذشت استاد آواز و موسیقی ایران زمین را به اهالی شعر و ادب و موسیقی و هنر تسلیت عرض مینمایم

    یاد و خاطرشان گرامی
    و روحشان قرین رحمت واسعه الهی باد

    از شعر قشنگ و آسمانی شما استادم در رثاء استاد شجریان ره بهره مند شدم

    عالی ست

    دست مریزاد

    زنده باشید به مهر

    درود هااااااااا

    💐🙏💐

    • فریبا نوری

      مهر 19, 1399

      درود و سپاس از مهر حضورتان 🌹🌹🌹

  3. حسن نبی

    مهر 19, 1399

    درود خانم نوری

    روحشان غرق در آرامش ابدی🥀🖤🙏🏼🖤🥀

    • دی 21, 1399

  4. طارق خراسانی

    مهر 19, 1399

    سلام و درود
    روزگار بهترین داور است
    ارج و مقام عزیز رفته را روزگار پاس خواهد داشت، اشعار زیبایی که دوستان و شما گرامی سروده اید بزرگداشت این روزگاران از استاد شجریان عزیر است.
    در پناه خدا🌿🙏🌿

  5. آرزو نوری

    مهر 20, 1399

    احسنت و به جا.

  6. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 16, 1400

    سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  7. محمد خوش بین

    اردیبهشت 15, 1400

    زنده و پیروز باشید🌿🌿🌿

  8. درودها روح بلند استاد قرین آرامش الهی
    👏👏🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا