🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 توبه

(ثبت: 244928) بهمن 8, 1400 

 

دوباره گرگ توبه کرد
پیراهن
خون ادعایی نداشت
چاه می‌دانست
گناه یوسف پاک بودن است
باید نقشه ای کشید
عشق باهوش نبود

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 8, 1400

    سلام دخترم

    پاک بودن کم گناهی نییت در دیوان عشق
    یوسف از دامان پاک خود به زندان می رود
    حضرت صائب

    عالی بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا