🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو از دیارِ غریبان عشق می آیی

(ثبت: 1409) اردیبهشت 18, 1395 
تو از دیارِ غریبان عشق می آیی

تو از دیارِ غریبان عشق می آیی

ز دوش می کشی ام کوله بار تنهایی؟
شبی کنارِ خیابانِ غم  مرا گفتند:

«فراق میرسد از رَه به بوی شیدایی»
به روزِ واقعه ی هِجر، می شنیدم باز

صدایِ گریه ی آرامِ سروِ زیبایی
شکفته شعرِ مرا باد یک نفس می برد

بر آن دیار که دیدم عروس گلهایی
هزارعقده ی سربسته در دلم جاری

بیا بیا که مگر این همه، تو بگشایی