🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو برمیگردی

(ثبت: 238010) فروردین 24, 1400 

 

حاضرم شرط ببندم که تو برمیگردی
تو که با میل خودت روی به من آوردی
رفته بودی پی مرهم که برای دل من
سنگ باشی و صبوری کنی و همدردی
خوب فهمیدمت ای دوست تو هم مانند
خود من شوق نداری به غم شبگردی
چه توان گفت به دنیا که ندارد خیری
روزگاری که رسیده به خزان و زردی
بودنت نعمت خوبی است بیا و نگذار
کار و بارم که بیافتد به هر نامردی
تو نبودی که پیاپی نفسم بند آمد
تو همانی که دل پنجره را وا کردی
خواب دیدم که کسی در راه است
حاضرم شرط ببندم که تو برمیگردی

#سجاد_صادقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 25, 1400

    🏵️🌷🏵️🌷🏵️🌷🏵️

  2. فرخنده عابدینی

    اردیبهشت 28, 1400

    سلام ودرود فراوان.‌
    میلادتان مبارک.
    عاشقانه زیبایی است.

    خواب دیدم که کسی آمده انگار تویی
    حاضرم‌شرط ببندم که تو بر می گردی

    در پناه حق 🌸🌸🌸

  3. آذر 10, 1400

    عالی

  4. آذر 10, 1400

  5. احسنت
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا