🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو شعر عشق من نیستی

(ثبت: 1623) خرداد 12, 1395 

بی تر کیب،

بی جهت،

ژولیده،

سر گردان،

 هر برگی از  درختی

 رها در باد

حرفها فلج،

 زبان در لکنت،

واژه ها گسیخته،

بی ردیف و قافیه

بی وزن

 با واو شروع،

 با سه نقطه پایان ،

 مثل عروسک بی روح،

 مانند خنثی بی میل،

 نابجا دفترم را سیاه کردی

تو شعر عشق من نیستی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):