🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تو عاشق نیستی

(ثبت: 166) آبان 9, 1394 

نمی خوانم تو را وقتی ،که نظمت نا هما هنگست
غزل کی می شود شعری که بی تصویر و اورنگست
کجایی کیستی اهل کدام افسانه و عشقی
نمی دانم چه دینی داری و، فکرت چه فر هنگست
کبوتر بچه ی دل ،کی شود همراز باشاهین
به اصلاحت چه اندیشم که جانت تشنه ی جنگست
به هر سمتی نظر کردم فریبی بود لبخندت
وفای عهد کی دا رد کسی که عاشق رنگست
تو تنها صورتی دیدی و رنگ حیرت آمیزی
در این بازار سحر آمیز تصویرت همه سنگست
اگر چه وعده ی بسط و گشایش می دهی اما
گشایش نیست در فردی که چشم بینشش تنگست
ره دیگر بزن، هرگز به عقدت در نمی آیم
مرا رقص و ، تو را آواز ، دلگیر و بد آهنگست
تو عاشق نیستی ننگ مرض می بارد از چشمت
سر شعر هوس بگذار اینجا قافیه لنگست

نظرها 11 
  1. طارق خراسانی

    آبان 9, 1394

    سلام و درود بر حضرت استاد خادمیان

    شعر زیبایی ست و تأثیر گذلر

    دلمریزاد

    در پناه خدا …………………………………………………………

    • اله یار خادمیان

      آبان 11, 1394

       سلام و.درود بر شما سپاسگذارم از بذل محبت شما   استاد و سرورم       همیشه بر اوج باشی ماه خراسان

  2. درودها استاد عزیز.استفاده ها بردم.

    • اله یار خادمیان

      آبان 11, 1394

       سپاسگذارم درود بر شما استاد بافقی عزیز     کرامت و شرافت و صداقت شما پایدار

  3. صباغ کلات

    آبان 10, 1394

    چشـم زیبـا، مصـرعان ، خوش قـافیـه ست

    سـرو نا مـوزون ، به تـوزین ، شعـر نیست

    قـاضی یی منصـف شو ؛ و از آهــو ، بسنـج

    نـافـه، نـاف شعـر ؛ و سرگین ، شعر نیست

    ……………………………………………………..

    درود و ستایش .

    عالی است

    • اله یار خادمیان

      آبان 11, 1394

       سلام و درود استاد متشکرم  بزرگواری  شما جاودانه

       دوست می دارم هوای باغ را

       باغ دور از جغد و دور از زاغ را

       تا بخواند بلبل خوش نغمه ای

       شعر  با  انگیزه ی  صباغ را

  4. سمانه تیموریان

    آبان 10, 1394

    سلام و عرض ارادت

    درود استاد عزیزم.
    دستمریزاد
    در پناه حق

    • اله یار خادمیان

      آبان 11, 1394

       سلام و هزاران درود بر نظر پاک شما عزیز و جاودانه باشی متشکرم

  5. نگار حسن زاده

    آبان 10, 1394

    اگر چه وعده ی بسط و گشایش می دهی اما
    گشایش نیست در فردی که چشم بینشش تنگست

    سلام و عرض احترام استاد بزرگوارم
    بسیار زیبا و جذاب و محکم بود
    لذت بردم

    درود بر شما

  6. اله یار خادمیان

    آبان 11, 1394

     سلام و درود بر شما دخترم بی نهایت از بذل محبت و صمیمیت شما سپاسگذارم

     بر فراز سر فراز از صداقت و راستی باشی آمین یا رب العالمین

  7. سلام بزرگوار

    شکوه میکنید وشاکی شده اید که این خیلی بد آهنگست  وبد انگ است استاد کمی مهربونتر باشید از چشم تنگ بیشتر از این انتظاری نیست.

    لذت برم وحال کردم. دمتون گرم ومعشوق رام وایام به کام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا