🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تکرار تاریخ

(ثبت: 245028) بهمن 25, 1400 

 

بعد ها تاریخ فصلی رو کند
نامهای ناکثان بازگو کند
بعد از این نواب و اندرزگوها
بار دیگر خنجری این سو کند
باز بارد قطره های لاله گون
این کویر خشک را گلگون کند
با فشار ماشه ای , رگبار تیر
سینه ی هر خائنی در خون کند
باز فریادی برآید از گلو
چشم ناپاکان به اشک و خون کند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. خسرو فیضی

    بهمن 25, 1400

    . با درودهایم پاک
    . استاد گرانمهر درصدر سایت ( آخرین مطالب ) دفترگفتمانی دوستانه را ورق بزنید!! نیازمند همکاری جنابعالی هستم .
    . با سپاسی صمیمانه 🌺

  2. سیاوش آزاد

    بهمن 25, 1400

    سلام
    نامهای ناکثان بازگو کند
    بعد از این نواب و اندرزگوها
    این دو مصرع مشکل وزنی دارد
    اندرزگوها و بازگو

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا