🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریبان غم

(ثبت: 249891) مرداد 17, 1401 

 

آسمان نیلگون سر در گریبان غم‌است
رشته‌ی نظم کواکب بار دیگر در هم‌است

زخم نو بنشسته اکنون بر سر زخم کهن
قامت ماه فلک از داغ بستانی خم‌است

اشک اهل آسمان در این مصیبت هر سحر
روی گلبرگ شقایق‌های شیدا شبنم‌است

از غم لب‌تشنگان خورشید می‌سوزد هنوز
تاول دیرینه را اشک محبان مرهم‌است

گر که دریاها بخشکد شرمسار از کام او
در ترازوی عدالت باز این تاوان کم‌است

ظلم بی‌حد هرچه در تاریخ بر مظلوم رفت
در بلای نینوا مقیاس دریا و نم‌است

 

یکشنبه ۱۶ مردادماه ۱۴۰۱ عصرتاسوعا

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 17, 1401

    درود بر شما
    عالی بود
    اجرتون با حضرت دوست🌸

    • صفا یغمایی

      مرداد 17, 1401

      سلام وتشکراز حضورونظرلطف سرکارعالی بانو ایرانپور گرامی
      🙏🙏🙏

  2. نسرین حسینی

    مرداد 17, 1401

    زیبا بود درودها برشما جناب یغمایی عزیز قلمتون ماندگار 🌺🌺❤❤

  3. علی معصومی

    مرداد 17, 1401

    🌹🌿🖤🖤🖤

  4. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 18, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹🌹🌿

  5. زهرا آهن

    شهریور 13, 1401

    صلی الله علی الباکین علی الحسین

    مأجور باشید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا