🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 تیشه

(ثبت: 243963) دی 9, 1400 

 

کوه می‌گفت
تیشه ی جناب فرهاد
گم شده است
غوره با مویز دعوا میکرد
شیرین زن مردُم شده است

فاضله هاشمی غزل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 10 
  1. سلام و درود بانو
    بسیار زیباست
    سربلند و پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. خسرو فیضی

    دی 9, 1400

    . درودها نثارتان 🌺
    . قبل از هر مطلبی خرسندم که بر فعالیت خود
    . در سایت افزوده اید 🌺 رفته رفته نظرات
    . و نقدهایی که می نویسی بیشتر خود آموز می شود!!
    . شعرت زیباست موفق و کامیاب باشید 🌺🌿🌹🌿🌺

  3. درووووودها بانو هاشمی عزیز

  4. شنیده ای که زلیخا جوان شده است
    درود ها بانو عالی🌹🌹🌷🌷🌺🌸🌸🌸❤️❤️💐💐🌿🍃🍃🙏🙏

  5. دی 10, 1400

    کوه می‌گفت:
    «تیشه ی جناب فرهاد
    گم شده است»
    غوره با مویز‌ دعوا میکرد
    «شیرین زنِ مردُم شده است»

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا