🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانا بیا که بی تو نفس می شود تمام

(ثبت: 1931) تیر 18, 1395 

با خون دل نوشته ام  یا  عشق …. والسلام!

بی روی تو تمام شده بر همه کلام

من شورشی شدم و تو را فتح می کنم

مختار می شوم که کنم در رهت قیام

“ما را رها کنید در این رنج بی حساب”

یا لااقل به مستی مان آورید جام…

بالا بلند! بی کسی ام را نگاه کن

شاید همین نگاه شود بر من التیام

سر کش شده ست چشم دلم ایها العزیز!

تا می رسد به عمق دلت می شود چه رام

اینجا هوا  بَد است …پُر از گردِ دوری است…

جانا بیا که بی تو نفس می شود تمام…