🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانم درِ درگاهِ تو را می بوسد

(ثبت: 249177) تیر 19, 1401 
جانم درِ درگاهِ تو را می بوسد

 

آن سان که سیه چاله جهان می بلعد
گردابِ زمانه عاشقان می بلعد

دل بی خبر از غم عزیزانش نیست
گر در برشان رسد غمان می بلعد

اشعارِ ترِ شکوفه های خورشید
تاریخ به بر کشد، زمان می بلعد

موج نگهِ تو مهرِ بی پایان را
هر ذره به رقص، بی امان می بلعد

جانم درِ درگاهِ تو را می بوسد
چندی دگرش بادِ خزان می بلعد

چنگی بزن و ببین چگونه چنگم
گیسوی تو را چرخ زنان می بلعد

بداهه
18 تیر 1401

 

 

 

 

نظرها 12 
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 19, 1401

    اشعار ِ ترِ شکوفه های خورشید
    تاریخ به بر کشد زمان می بلعد
    درود بر استاد طارق ارجمندبسیار زیبا قلم زده اید.
    قلمتان سر سبز و دلتان بهاری باد
    🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1401

      سلام و درود

      محبت حضورتان را در دفترم قدر دانم

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  2. صفا یغمایی

    تیر 19, 1401

    درودحضرت خراسانی عزیز
    احسنتم
    🌺🌺🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 19, 1401

      سلام و بس درود بر جناب یغمایی

      دلتنگ آن عزیز بودم

      سپاس از مهر نگاهتان

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  3. علی معصومی

    تیر 19, 1401

    درودها حضرت استاد
    عالی
    همراه با دید ماکروسکوپی از کیهان
    ♡♡♡♡
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1401

      سلام و درود بر استاد معصومی عزیز

      مهر حضورتان را پاس میدارم

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  4. نسرین حسینی

    تیر 20, 1401

    چنگی بزن و ببین چگونه چنگم
    گیسوی تو را چرخ زنان می بلعد

    درودها برشما زیبا بود وردیف زیبایی و انتخاب کردید 👌👌❤❤🌺🌺

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1401

      سلام گلبانوی پاک

      سپاس از حضور گرمتان عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏🌹🌿

  5. عظیمه ایرانپور

    تیر 20, 1401

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

    • طارق خراسانی

      تیر 20, 1401

      سلام عزیز عمو

      سپاس از اینکه هستی

      در پناه خدا….. 🌿🙏🌹🌿

  6. مدینه ترکاشوند

    تیر 21, 1401

    به به چون همیشه بیست بیست استادم قلمتان نویسا لذت وافربردم

  7. حمید گلی زاده

    مرداد 1, 1401

    خیلی زیبا بود قلمتون همیشه تیز و برّا
    گردابِ زمانه عاشقان می بلعد
    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا