🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جرعه اى عطش

(ثبت: 238622) اردیبهشت 17, 1400 

 

مرا در صحراى رمل خواهيد يافت

در كانال تنهائى

و با چهره اى گلگون

و جسمم ،

كه با زيور تركشها مزين شده است را

با تشنگى غسل دهيد

و در سنگر ارزشها رها كنيد

و بر مزارم ،

جرعه اى عطش بريزيد

تا تشنگى حسين ع

جارى بماند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    اردیبهشت 17, 1400

    🌺🌻🏵️💐🌷🌸🌹

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 17, 1400

      سام و درود

      👏🌹🌹🌹🌹👏

      در پناه خدا ❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا