🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جمع اضداد

(ثبت: 216711) مهر 30, 1398 

مثل تهران و جمع اضدادیت
من اسیرم درون آزادیت

چون همان شهری غریبم که
کوچ کردم به سمت آبادیت

شیشه بودم ولی ترک خوردم
بین دستان سرد فولادیت

بادکنک های آرزو ترکید
بر سر برج عاج میلادیت

تا که آلوده ات شدم گفتند
گول خوردی به رغم استادیت

ناگزیری ولی به برگشتن
به بیابان و خاک اجدادیت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ژیلا راسخ

    مهر 30, 1398

    بسیارزیبا 🍃🍂

  2. منصور شاهنگیان

    آبان 1, 1398

    سروده ای زیبا ، لطیف و دلنشین …

    احسنت و دستمریزاد …

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا