🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جنگل بلوط

(ثبت: 216694) آبان 22, 1398 

جنگل بلوط
کنار کلبه ای دنج،
در هوای خیس و هوس آلود پاییز
کاش میشد
سر بر روی شانه هایت،
عطر سکرآور موهایت
و جرعه جرعه چای
لبخند پهلوی تو بنوشم.

سعید فلاحی (زانا کوردستانی)

 

 

 

 

نظرها
  1. درودها جناب فلاحی

    • سعید فلاحی

      آبان 24, 1398

      درود جناب کاظمی

      سپاس از حضورتان❤️🌹🌷🌸🌸شادکام باشید

  2. ژیلا راسخ

    آبان 22, 1398

    🍃

    • سعید فلاحی

      آبان 24, 1398

      درودها

      🌹🌷🌸شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا