🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جهیزیه

(ثبت: 249182) تیر 19, 1401 

هەموو ڕۆژێ بیر لە دایکم دەکەمەوە
چونکە هێشتا نازانێت
ئەو وردە جیازەی کە هەیەتی
لە کوێی ئەم جیهانەدا
–بچنێت؟!

▪برگردان فارسی:

هر روز به مادرم می‌اندیشم
که هنوز نمی‌داند
که جهازش را
کجای جهان بچیند.

#زانا_کوردستانی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 19, 1401

    درود بر شما
    🌺🌺🌺

  2. نسرین حسینی

    تیر 20, 1401

    درود برشما 🌺🌺❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا