🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حافظ

(ثبت: 264566) مهر 20, 1402 

 

آمدی
در فنجان من
حافظ شدی
چای با قهوه
هردو
فال تو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    مهر 20, 1402

    درودتان بانو
    موفق باشید.
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا