🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حجاب

(ثبت: 260716) خرداد 17, 1402 

 

نوری که ندیدیم نمی فهمیدیم
حیف از اثری که ما نمی سنجیدیم

در پشتِ حجابهای رنگارنگیم
کاش از سخن خدا نمی رنجیدیم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. برای این اثر اولین درود و دستمریزاد را از ارادتمند پذیرا باشید.
    🌸🌸🌸🌸

    • مصطفی مروج همدانی

      خرداد 17, 1402

      سلام و سپاس از مهرتان
      افتخار شاگردی تان را دارم
      برقرار باشید
      🌺🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 17, 1402

    سلام و درود و ارادت

  3. طلعت خیاط پیشه

    مرداد 3, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹🌹🌹🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا