🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حریم گل

(ثبت: 253151) آبان 26, 1401 

 

وقتی‌که تیشه نقشه‌ی تزویر می‌کشید
جهل و جنون به آتش بیداد می‌دمید

پامال شد حریم گل و ساحت چمن
از هر جوانه خون سیاووش برجهید

 

۲۵ آبانماه ۱۴۰۱

 

 

 

 

نظرها 17 
  1. مسعود مدهوش

    آبان 26, 1401

    درودتان جناب یغمایی ارجمند🌹🌺🌸

    کوتاهی به وسعت دریا،پر معنا و زیبا،قلمتان هماره نویسا💐🌿🍃

    • صفا یغمایی

      آبان 26, 1401

      درودوسپاس جناب اقای دکتر
      مدهوش عزیز.
      لطف فرمودید سپاس ازمهرحضورتان.
      🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    آبان 26, 1401

    سلام جناب یغمایی عزیز

    بسیار عالی ست

    پیامبران شعر سلامت باشند

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • صفا یغمایی

      آبان 26, 1401

      درودوسپاس دوست و استادگرامی جناب آقای طارق
      خراسانی عزیز.خیلی خوشحالم ازخبر بهبودی شما .امیدوارم سلامتی کامل وعاجل نصیبتان
      گردد.زنده باشیدبه مهر وتابنده
      چون مهر.
      🌺🌺🌺

  3. زهرا آهن

    آبان 26, 1401

    درود بر شما

    خون سیاوشان دامن گیر ستمگران خواهد شد.

    به امید فردای روشن

    شاد و پیروز باشید🌺🌸

    • صفا یغمایی

      آبان 26, 1401

      درودوسپاس برشماملک بانوی
      سیب .سپاسگزارم ازحضور ارجمندتان .
      لطفتان مزید وچشمه‌ی ذوقتان جوشان هنرمندگرامی.
      🌺🌺🌺

  4. جواد مهدی پور

    آبان 26, 1401

    سلام و احترام محضرتان استاد یغمایی کرامی

    زیبا ست

    لذت بردم از اثر پاکتان

    زنده باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌷

    • صفا یغمایی

      آبان 26, 1401

      سلام وسپاس استادگرامی جناب اقای دکترمهدی پور عزیز
      حضور ارجمندتان راسپاسگزارم
      پاینده وفروزان باشید.
      🌺🌺🌺

  5. رضا محمدصالحی

    آبان 26, 1401

    درودتان جناب یغمایی عزیز
    👏👏👏🌷

    • صفا یغمایی

      آبان 26, 1401

      درودوسپاس جناب اقای محمدصالحی عزیزوگرامی.
      🌺🌺🌺

  6. آبان 26, 1401

    درودها بر شما
    حناب یغمائی نازنین
    آفرین
    ♡♡♡
    از هر جوانه خون سیاووش می جهید
    🌿🌺👏👏👏

  7. علی معصومی

    آبان 26, 1401

    درودها بر شما
    حناب یغمائی نازنین
    آفرین
    ♡♡♡
    از هر جوانه خون سیاووش می جهید
    🍃🍃🌺🍃🌺

    • صفا یغمایی

      آبان 26, 1401

      درودوسپاس دوست گرامی واستادعزیزم.
      سپاس ازمهر حضورتان.
      🌺🌺🌺

  8. مینا یارعلی زاده

    آبان 27, 1401

    درودها درودها💐

  9. نسرین حسینی

    آبان 27, 1401

    از هر جوانه خون سیاووش می جهید
    بسیار زیبا بود واین مصرع خود پراز حرفه

    درودها برشما جناب یغمایی عزیز
    قلمتون مانا

  10. مهدی سیدحسینی

    آبان 28, 1401

    درود جناب یغمایی
    پاینده باشید 🌷🌷

  11. فاضله هاشمی

    آذر 1, 1401

    خیلی خوب بود👏👏👏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا